سلام دوستان من اولین دفعه ای هست که یه همچین سایتی تو زندگیم دیدم و گفتم مشکلمو بگم شاید بتونم از تجربه ی مفید شماها استفاده کنم
از وقتی که برادرم ازدواج کرد خیلی احساس تنهایی میکنم
خیلی دوست داشتم که یه خواهر داشتم و گاهی باهاش درددل میکردم اما ندارم...
هیچوقت به خودم اجازه ندادم با دختری دوست بشم چون همش فکر میکنم که به همسر آیندم(که نمیدونم کیه) خیانت میشه
الان فقط بیست سالمه و دانشجو هستم و میدونم حالا حالاها هم موقع ازدواجم نیست
تورو خدا اگه میشه یه راهی جلو پام بزارین
باتشکر








علاقه مندی ها (Bookmarks)