من تازه عضو این سایت شدم و برای حل مشکلم نیاز به کمک و راهنمایی های شما دارم
من سی سالمه قبلا یه ازدواج ناموفق داشتم که به دلیل مشکلی جنسی همسرم مجبور به طلاق شدم البته باکره بودم و شناسنامه عوض شد ، 4 سال از اون زمان میگذره خواستگار داشتم ولی اصلا خوب نبودند یا معتاد یا زن طلاق داده یا پیر و ....
الان خواستگاری دارم که دیدم شرایطش از همه بهتره مجرد و با ازدواج قبلی من مشکلی نداره و سنش هم خوبه گفتم بیاد خواستگاری بدون هیچ شناختی بله برون گرفتیم و الان نامزدیم ولی تو این مدت بی دلیل و با دلیل همیشه توهین های بسیار زشت و حرفهای رکیک میزنه تو دعواها پشت سر مادر و پدرم و خواهرام فحش میده سر همه چیز گیر میده خیلی شکاکه غیرت بیش از حد داره و بسیار هم پرخاشگره ... ادم مسئولیت پذیری هم نیست یعنی تا الان که 35 سالشه از مادرش پول تو جیبی میگیره و کار نمیکنه تا این که انقدر من گیر دادم تا شروع به کار تو خونه کرد در هفته یکی دو روز بیشتر کار نمیکنه نویسنده است تو خونه مینویسه و بعد از ازدواج هم میخواد صبح تا شب بغل دست من بشینه و کار کنه که اگه بکنه .. چند وقت پیش هم جلوی پدرم و همه خانواده به من فحش داد الان خانواده ام میگن راضی نیستیم که عقد کنی باهاش ولی من از تنهایی و بی همسر بودن میترسم سی سالمه دلم میخواد یه زندگی داشته باشم نمیدونم با این ادم بسازم و برم پیش مشاور یا ولش کنم و منتظر یه نفر دیگه بشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)