به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 آذر 95 [ 17:27]
    تاریخ عضویت
    1391-8-16
    نوشته ها
    394
    امتیاز
    4,863
    سطح
    44
    Points: 4,863, Level: 44
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    906

    تشکرشده 891 در 308 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: همسرم بسيار سرد است

    سلام

    دوست من زندگی مشترک به تمام معنای خود مشترک باید باشد!

    باید به این باور برسید که درد و رنج آن مشترک است، بی حوصلگی ها و خستگی ها را باید مشترک تحمل کرد و...

    هر انسانی در زندگی خود بازه هایی دارد که حوصله خود را هم ندارد، چه برسد ارتباط جنسی!
    اگر قرار باشد با هر اتفاقی ما دنبال خیاننت باشیم که روح ما به هیچ مرحله ای از تعالی نمی رسد و زندگی مشترک به این ارزشمندی به مرحله واپاشی می رسد. ارزش انسانها به صبر اونهاست.

    زنی تا این حد خوب نه تنها نیازمند صبر است بلکه بیشتر از آن بایستی حمایت شود. بیشتر در مورد فیزیولوژی زن تحقیق کن با خانومت بیرون برو، اونو تفریح ببر و حتی اگر شده یکی دو ماهی تقاضای خودت رو به طور کامل نادیده بگیر و از نیازهای دیگرت برای اون صحبت کن. مثل نیاز به اینکه دوست داری در کنار همدیگه راه بری، اونو در آغوش بگیری(غیرجنسی)، کلمات محبت آمیز به اون بگو و... بعد از این مرحله افسردگی ایشون همون فرشته ای می شه که توانایی جنسی خودش رو از لحاظ روحی هم بازیافته. در این مرحله حتما مشاور هم برو.

    به خانومهایی که عصبی می شن و توصیه به مطالعه فیزیولوژی بدن خانومها دارند، یک نکته خواستم بگم. حرفتون درسته ولی خب نمی شه نادیده گرفت شدت این میل رو. سعی کنید تفاوت اهمیت میل جنسی برای آقایان و خانومها رو بدونید و درک کنید، یعنی شما هم یک مقدار فیزیولوژی بدن یک مرد رو مطالعه کنید. نمی تونم درصد بدم ولی به هر دلیلی سهم بسیار بزرگی از نیازهای یک مرد را میل جنسی او به خود اختصاص داده است. همان سهمی که در مورد نیازهای یک زن به یک گروهی از نیازها "حمایت شدن، درک شدن، محبت کلامی، بوسه، آغوش، نیاز جنسی و...." اختصاص یافته است. اگر شکایتی دارید به خالق شکایت خویش برید نه به مخلوق! اینطوری عصبی نمی شید.

  2. 6 کاربر از پست مفید mehran21 تشکرکرده اند .

    mehran21 (یکشنبه 01 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. **** چه دانم های بسيار است ليکن من نمي دانم ...... **
    توسط فرشته مهربان در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 08 خرداد 95, 00:26
  2. به بن بست رسيدم . كمك كنيد دوباره بلند شم
    توسط mehraneh67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 92, 23:36
  3. شوهرم بسيار حساس، ريزبين و بدبين است. بسيار به كمكتون نياز دارم.
    توسط به دنبال محبت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: یکشنبه 06 فروردین 91, 03:39
  4. صداقت يا سياست ؟ نظرشما چيه؟
    توسط baby در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 22 فروردین 88, 22:41
  5. سياست يا صداقت!!!
    توسط ash_a700 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 21:14

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.