به به پس حسابی دیروز خوش گذشته انشالله همیشه به شادی
خوب خدارو شکر آبجی شب نیلوفری هم با ما آشتی کرد
بلههههههههه بلهههههههههه
از صابر به خانم زهره باید برام شیرنی بخیرد تا آشتی کنمااااااا لطفا ناپلئوني باشه
آجی رویا سهم شما محفوظه خیالت راحت![]()
تشکرشده 2,343 در 504 پست
به به پس حسابی دیروز خوش گذشته انشالله همیشه به شادی
خوب خدارو شکر آبجی شب نیلوفری هم با ما آشتی کرد
بلههههههههه بلهههههههههه
از صابر به خانم زهره باید برام شیرنی بخیرد تا آشتی کنمااااااا لطفا ناپلئوني باشه
آجی رویا سهم شما محفوظه خیالت راحت![]()
صاعد (شنبه 07 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)