به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 07 تیر 99 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1390-6-05
    نوشته ها
    95
    امتیاز
    6,589
    سطح
    53
    Points: 6,589, Level: 53
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 161
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    272

    تشکرشده 208 در 69 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بر دوست قدیمی خودم
    نبینم حالت بد باشه خانمی.دلم برات تنگ شده بود برات دعا می کردمو به یادت بودم
    چه قدر همه حرفات شبیه منه.کاش همشهری بودیم باهم اینجوری می شدیم
    همش حرفای من بود باور می کنی منم مثل تو فکر می کردم فقط این نامزد من از آسمون افتاده واسه من .
    مثل تو دعا می کنم برگرده و برای من باشه .با اینکه می دونم اینجوریه

    بارانی جان چند روز پیش من همین مطالب دکتر هلاکویی رو تو نت می گشتم
    این مطلب خیلی دیدمو باز کرد چرا ازدواج چرا طلاق
    خیلی دید منو نسبت به ازدواج تغییر داد.خصوصا قسمتی که درباره دلایل درست ازدواج هست
    بقول همین دکتر فرهنگ ازدواج خوب خیلی خوبه و ازدواج بد خیلی بده و تنهایی خیلی بهتر از ازدواج بده .
    همین دید شما که گفتی مثل دختر ترشیده ها .همین دید غلط که باعث ازدواج های عجولانه می شه .باعث انتخاب های اشتباه می شه برای فرار از این موقعیت و بالارفتن سن
    ازدواج مناسب و موفق باشه تو هر سنی می شه بشه

    چون روحیاتت مثل خودمه می گم از خودم شاید به دردت خورد
    اینکه من این روز ها دارم دیدمو وسعت می دم جور دیگه نگاه می کنم به زندگی دوباره دارم تسلیم خدا می شم .من دارم رو خودم کار می کنم . اصلا اینکه اگه دوباره نتونم ازدواج کنم و اینکه کسی نباشه که منو بخواد نترسم . برام این دنیای گذرا مهم نباشه .
    صحیفه سجادیه نیایش 35 خیلی ارومم کرد حتما کتابشو بگیر ومعنی این نیایشو بخون
    همین مطلب جدید وبلاگ کی چقدر برای چی انرژی خرج می کنه؟ می دونی چه قدر همین احساس های من برای تسلیم خدا بودنو داشت و آرومم کرد
    عزیزمن آنقدر غصه نخور خدایی نکرده اینجوری می شی
    بارانی جان من هم از تاپیک شما استفاده می کنم چون درست مثل شما هستم و اصلا نمی تونم کس دیگری رو جای نامزدم به عنوان همسر ببینم .یه احساس تعلق دارم نسبت بهش
    خوب دیگه برم خدانگهدار

  2. 2 کاربر از پست مفید تسلیم خدا تشکرکرده اند .

    barani (چهارشنبه 15 خرداد 92), rozaneh (شنبه 18 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.