میلاد جان
دوست عزیز و برادر گرامی من باز هم میگم خودت باید سبک سنگینی بکنی همه ی دوستان و خود بنده نمی تونیم برای شما تصمیم بگیریم که بمونی زندگی کنی یا طلاق بگیری
شما یه فرد ارومی و به قول ما گیلانی ها بی قل و غش خودت به این سوال بنده جواب بده ایا مایلی باز با این خانوم این خانومی که حرمت خونوادتو شکست حرمت تورو که این همه محبت کردی و شکست و تو و خانوادتو داره عذاب میده زندگی کنی؟؟؟؟؟؟؟مایلی؟؟؟؟؟
باز هم دارم میگم خانوم شما یه نوع بیماری داره و ممکنه این بیماریش بهبود پیدا نکنه برای مثال شما به سلامتی با این خانوم اشتی کردی رفتی سر خونه زندگیت گذشت 5سال و تو بچه خواستی و به امید یزدان بچه دارم شدی و در اون موقع زن شما گفت من نمی تونم بچه داری کنمو و من بچه نمی خوامو از این حرفا شما می تونی باز هم با این همه گرفتاری زندگی بچه داری و غم و غصه و تحمل کنی؟؟؟؟؟بی شک که نمی تونی و زندگی یه بچه طفل معصوم تباه میشه نمی دونم تا چه حد از حرفام گیرت اومد ولی به نظر من و نظر غیر کارشناسانه من ...من در حدی نیستم شاید بتونم نظر قطعی بدم اما این زندگی به صلاح شما نیست منم جای برادرت هیچ وقت یه برادر بدی داداششو نمی خواد که
به هر حال خودت سبک سنگین کن اگه دیدی باز شک و شبه ای وجود داره من به شخصه هستم دوستانم که هستن می تونیم مشکلاتتو حل کنیم
اما سخن اخر اینه که شما در این زندگی به عقیده بنده هیچ خطایی نکردی و حق شما این جور خانوم نبود
یا حق برادر








علاقه مندی ها (Bookmarks)