به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 80

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 شهریور 93 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-3-12
    نوشته ها
    316
    امتیاز
    168
    سطح
    3
    Points: 168, Level: 3
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive100 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    157

    تشکرشده 226 در 130 پست

    Rep Power
    45
    Array
    میلاد جان
    دوست عزیز و برادر گرامی من باز هم میگم خودت باید سبک سنگینی بکنی همه ی دوستان و خود بنده نمی تونیم برای شما تصمیم بگیریم که بمونی زندگی کنی یا طلاق بگیری
    شما یه فرد ارومی و به قول ما گیلانی ها بی قل و غش خودت به این سوال بنده جواب بده ایا مایلی باز با این خانوم این خانومی که حرمت خونوادتو شکست حرمت تورو که این همه محبت کردی و شکست و تو و خانوادتو داره عذاب میده زندگی کنی؟؟؟؟؟؟؟مایلی؟؟؟؟؟
    باز هم دارم میگم خانوم شما یه نوع بیماری داره و ممکنه این بیماریش بهبود پیدا نکنه برای مثال شما به سلامتی با این خانوم اشتی کردی رفتی سر خونه زندگیت گذشت 5سال و تو بچه خواستی و به امید یزدان بچه دارم شدی و در اون موقع زن شما گفت من نمی تونم بچه داری کنمو و من بچه نمی خوامو از این حرفا شما می تونی باز هم با این همه گرفتاری زندگی بچه داری و غم و غصه و تحمل کنی؟؟؟؟؟بی شک که نمی تونی و زندگی یه بچه طفل معصوم تباه میشه نمی دونم تا چه حد از حرفام گیرت اومد ولی به نظر من و نظر غیر کارشناسانه من ...من در حدی نیستم شاید بتونم نظر قطعی بدم اما این زندگی به صلاح شما نیست منم جای برادرت هیچ وقت یه برادر بدی داداششو نمی خواد که

    به هر حال خودت سبک سنگین کن اگه دیدی باز شک و شبه ای وجود داره من به شخصه هستم دوستانم که هستن می تونیم مشکلاتتو حل کنیم
    اما سخن اخر اینه که شما در این زندگی به عقیده بنده هیچ خطایی نکردی و حق شما این جور خانوم نبود

    یا حق برادر

  2. کاربر روبرو از پست مفید بی وفا تشکرکرده است .

    milad08 (چهارشنبه 15 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با شوهر دروغگو وخیانتکار خود چگونه رفتار کنم
    توسط مریم سبز در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 04 شهریور 94, 19:54
  2. زنی که همه دنیام بود وقیح و دروغگو شده (2)
    توسط milad08 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 آبان 92, 15:24
  3. با شوهر خیانت کار و دروغگو چطور برخورد کنم؟
    توسط باران بهار 64 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 آبان 92, 00:58
  4. با شوهر دروغگو و لجبازم چیکار کنم؟
    توسط شارلوت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: شنبه 07 مرداد 91, 09:17
  5. خواص باور نکردنی روغن کنجد
    توسط parnian1 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 دی 88, 10:36

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.