به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 شهریور 92 [ 12:44]
    تاریخ عضویت
    1392-3-15
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    204
    سطح
    4
    Points: 204, Level: 4
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تموم کردن رابطه به خاطر مقایسه

    سلام دوستان. از دیروز من خیلی کلافم، کارم شده گریه و زاری وقتی یادم میافته داغون میشم هی با خودم میگم چرا؟؟؟؟؟؟ حالا جریان و بهتون بگم. من با یه پسر 3 سال دوست بودم، خیلی خوب بودیم باهم یه دوستی پاک بود. دوسش داشتم واونم فکر می کنم دوستم داشت و قصدش باهم ازدواج بود حتی بعضی وقتا که دعوامون می شد من تموم می کردم ولی اون اصرار می کرد و دوباره شروع می شد. من از داشته هام از خدا راضی ام یعنی مورد تاییده آدمای زیادی هستم از خودم نمی خوام تعریف کنم حالا ولی تنها مشکلی که دارم و همیشه عذابم می ده و اعتماد به نفسم و پایین اورده جوشهای صورتم بوده با اینکه دکترهای زیادی ام رفتم ولی نه بهتر شده نه بدتر . دوست پسرم قبل از من دوست دختری داشت که 2 سال بود تموم کرده بودن و اون دختر خانم ازدواج کرده الان اینارو قبل رابطه با من گفتن چون می خواستند همه چیزشون رو صادقانه با من مطرح کنند . یعنی من تجربه دومشون بودم ولی دوست پسرم تجربه اول و می خواستم آخرم باشند. خلاصه تو طول رابطمون بعضی وقتا ازم ایرادهایی می گرفتند که من دختر مغروری و سرسختی ام و... من هم چون میدونستم با دوست دختر قبلیشون بیشتر از من راحت بودن( البته اینم من پرسیده بودم که چقدر باهاشون....) بعضی وقتا تو دعواهامون بهش می گفت من و با دوست دختر قبلیتون مقایسه نکنید از این حرفا تا اینکه دیروز یه مساله ای پیش اومد که باعث شد من باز حرف دوست دختر قبلیش و پیش بکشم و اونم اولش گفت ول کن اون و دیگه اون برا من تموم شده و... بعد گفت باشه بزار بگم چطور بود. اولین مقایسش این بود که اون خیلی خوشگل بود طوری که همه میگفتن، بعد برگشت گفت البته توام برا من خوشگلی و...!!!!! بعد گفت من مهربونتر از اون دخترم و ..... و چند تا مقاسه. بعد حرفی زد که نقطه ضعف ام بود تو زندگیم اونم اینکه تو اگه جوش های صورتت بره خوشگلی.... دلم آتیش گرفت . ولی این حرفش اون و تموم کرد تو زندگیم کسی که دوسش داشتم و از ذهن ام پاک کرد. اگه هدفمون هم ازدواج بود ولی واسم تموم شد. حالا می گید اونقدر مشکلات بزرگتر هست تو اومدی اینا رو می گی ولی خوب حالم اصلا خوب نبود اون یه ذره اعتماد به نفس ام ازم گرفت از پسرا بذم میاد دیگه من همیشه فکر می کردم آدما اگه یه نفرو از ته دل دوست داشته باشند ایرادهای ظاهری نمی بیند به نظرتون این مقایسه درست بود؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید Darya5 تشکرکرده است .

    Ehsan.Rahay (پنجشنبه 16 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 خرداد 94, 14:00
  2. ده راه برای کاهش ریسک طلاق
    توسط بالهای صداقت در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 27 بهمن 90, 11:07
  3. مقایسه کردن ممنوع!( یا چطور بیاموزیم خود را با دیگران مقایسه نکنیم!)
    توسط آویژه در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 آذر 90, 22:00
  4. مقایسه کردن زبادی و تاثیر پذیری مخرب
    توسط sepi در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مرداد 90, 02:04
  5. نبود مهریه و ریسک های آن
    توسط pupak1360 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 14:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.