ممنونم از این دعا ...
امیدوارم خداوند دل خوش نصیب منو همسر و خانوادم کنه تا از زندگی لذت ببرند ....
این هم دعای بنده ی حقیر برای نفر بعد ...
نتراود اشک در چشم تو ، هرگز ....
مگر از شوق زیاد ،
نرود لبخند از عمق نگاهت ، هرگز ....
و به اندازه ی هر روز تو عاشق باشی
عاشق انکه ترا می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و ترا دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد !!!
التماس دعای بسیار ...







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)