به نظرم باهاش بری بههتره آخه این چه حرفیه که برو با مامانت ...
سعی کن محبت کنی اما نه از روی اجبار برای این که از زندگیت لذت ببری .. زندیگ با انتقام شیرین نمیشه شاید ا.نا زمان عروسیه شما مشکلی داشتند که شما نمیدونید شاید پول کافی نداشتند که بخوان کادوی خوب بدن .. شما با خوشحالی و افتخار کادو بده و ان شاء الله که یه کمکی هم باشه براشون . باور کنید بیشتر عروس دامادها اول زندگی دست و بالشون تنگه .. این کادو یه کمکی هم میشه بهشون .
در مورد لباس هم نظرت رو آزادنه و با احترام بگو . اگه میوای از لباسهای قبلیت استفاده کنی بگو در غیر اینصورت اگه میخوای لباس بخری باهاش برو کلی هم خوش بگذرون تو خرید
- - - Updated - - -
به نظرم باهاش بری بههتره آخه این چه حرفیه که برو با مامانت ...
سعی کن محبت کنی اما نه از روی اجبار برای این که از زندگیت لذت ببری .. زندیگ با انتقام شیرین نمیشه شاید ا.نا زمان عروسیه شما مشکلی داشتند که شما نمیدونید شاید پول کافی نداشتند که بخوان کادوی خوب بدن .. شما با خوشحالی و افتخار کادو بده و ان شاء الله که یه کمکی هم باشه براشون . باور کنید بیشتر عروس دامادها اول زندگی دست و بالشون تنگه .. این کادو یه کمکی هم میشه بهشون .
در مورد لباس هم نظرت رو آزادنه و با احترام بگو . اگه میوای از لباسهای قبلیت استفاده کنی بگو در غیر اینصورت اگه میخوای لباس بخری باهاش برو کلی هم خوش بگذرون تو خرید








علاقه مندی ها (Bookmarks)