نیلو میدونم میخوای بهم کمک کنیپدر شما خیلی شما رو دوست داره
ازت هم خیلی ممنونم.
ولی حالم از این جمله بهم میخوره
همینطور از این جمله:
جای من نیستیداصلا غصه نخورید ما که ازدواج کردیم خبری نبود همش دوستداریم برکردیم دوران مجردی
جام نیستید
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
نیلو میدونم میخوای بهم کمک کنیپدر شما خیلی شما رو دوست داره
ازت هم خیلی ممنونم.
ولی حالم از این جمله بهم میخوره
همینطور از این جمله:
جای من نیستیداصلا غصه نخورید ما که ازدواج کردیم خبری نبود همش دوستداریم برکردیم دوران مجردی
جام نیستید
از زندگی چه می خواهی که در خدایی ِخدا، آنرا نمیابی؟
hadieh (سه شنبه 11 تیر 92), omid65 (سه شنبه 11 تیر 92), reihane_b (سه شنبه 11 تیر 92), taraneh89 (سه شنبه 11 تیر 92), نازنین آریایی (چهارشنبه 12 تیر 92), مسافر زمان (سه شنبه 11 تیر 92), بهار.زندگی (سه شنبه 11 تیر 92), راحیل خانوم (دوشنبه 24 تیر 92), شیدا. (چهارشنبه 12 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)