خدا خیرت بده آقا امین
چه دعای قشنگ و پرمغزی بود که مال خودم شد .
منم برای نفر بعد تندرستی و رضایت و آرامش عمیق و تمام نشدنی می خواهم .
سلامت ، جسم و روح و اخلاق و اعتقاد و فکر و خیال و دل و جان را می خواهم پیوسه و پیوسته
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
خدا خیرت بده آقا امین
چه دعای قشنگ و پرمغزی بود که مال خودم شد .
منم برای نفر بعد تندرستی و رضایت و آرامش عمیق و تمام نشدنی می خواهم .
سلامت ، جسم و روح و اخلاق و اعتقاد و فکر و خیال و دل و جان را می خواهم پیوسه و پیوسته
یکی مثل شما (چهارشنبه 12 تیر 92), ویدا@ (چهارشنبه 12 تیر 92), شیدا. (چهارشنبه 12 تیر 92), صاعد (چهارشنبه 12 تیر 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)