به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 خرداد 94 [ 22:20]
    تاریخ عضویت
    1390-10-29
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    2,685
    سطح
    31
    Points: 2,685, Level: 31
    Level completed: 57%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    2

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.به نظر من اگه میبینی که نمیتونی و شرایط ازدواج واقعا برات جور نیست ،صیغه کنی کار خوبی هس بنظرم.
    از دوستان هم میخام واقعا جوابایی که میدن درست باشه و مطابق احساس نباشه.بعضی مینویسن این ازدواج واسه پسرای مجرد خوب نیس.حتما نظرشون و خوندی.والا میخام بشون بگم اگه برای پسرای مجرد خوب نیس پس حتما برای پسرای متاهل خوب دیگه!!!. بعضیا هم میگن وابسته میشی.البته درس میگن اما مدت صیغه رو کم کن.اینجور نه اون وابسته میشه نه تو.(یه هفته مثلا).اینجا انگار اقای curious5749 درست حرف زد.فک میکنم اقای مطهری هم کتابی نوشته و اونجا گفته که جوانی که بش فشار میاد بهتره صیغه کنه.حتی من توی اخبار توی اینترنتم خوندم که حاجی اقا قرایتی هم همین و میگفت.مطمین باش این وابستگی ها توی دوستی ها که خیلیاشونم به ناکجا اباد میره هس و حتی توی صیغه کم مدت کمتر این وابستگی هس.بعضی هم میگن دوس داری زنت صیغه بوده باشه.اولا مگه گناهه؟؟؟مگه کار گناهی میخای انجام بدی؟البته درسته انچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسندی اما اگه صیغه گرفتی ،دختر که صیغه نمیکنی.یه خانم بیوه یا مطلقه میگیری.مثل ازدواج دایم هم اون مهر داره تو مهرشو میدی.ضمن اینکه از کجا معلوم تو هیج کاری نکنی اما دختره تو مجردی یه کاری کرده باشه؟یعنی قضیه از اونورش.اینجا من دیدم بعضی که اینطور بودن.البته احتمالش خیلی کمه اما بازم احتمالش که هس!..در اخر خودت تصمیم گیرنده هستی ولی من هم خیلی وقت پیشا این ایه رو که میخوندم پیش خودم میگفتم که اگه مُردیم و رفتیم اون دنیا بعد خدا گفت چرا گناه کردی بعد بگی خدا شرایطش رو نداشتم اونجا یه دفعه خدا بت بگه مگه راهت بسته بود میتونستی بری صیغه بگیری.بخصوص که اماما هم به این موضوع اشاره کردن.اول برو ببین واقعا جز شرای افرادی هستی که بخوان صیغه بگیرن،اخه الکی هم نیس.با مطالعه برو.کتابایی در مورد ازدواج موقت هست که توی اونا از نظر همه کسایی که اینجا هستن بهتره خوندنش چون طرف حداقلش چند ماه رو کتاب کار کرده و تحقیق. البته این نظر شخصی من هست.

  2. 2 کاربر از پست مفید امیر کبیر تشکرکرده اند .

    asemani (سه شنبه 08 مرداد 92), poke_1024 (چهارشنبه 09 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کی فلوکستین و سرترالین مصرف کرده ؟
    توسط ar1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 09 مرداد 95, 05:58
  2. دوران عقد هستیم و متاسفانه داریم متارکه میکنیم
    توسط mohanad28 در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 اردیبهشت 95, 00:14
  3. در شرف جدا شدن هستیم
    توسط mahan31 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 تیر 90, 19:55
  4. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.