سلام.به نظر من اگه میبینی که نمیتونی و شرایط ازدواج واقعا برات جور نیست ،صیغه کنی کار خوبی هس بنظرم.
از دوستان هم میخام واقعا جوابایی که میدن درست باشه و مطابق احساس نباشه.بعضی مینویسن این ازدواج واسه پسرای مجرد خوب نیس.حتما نظرشون و خوندی.والا میخام بشون بگم اگه برای پسرای مجرد خوب نیس پس حتما برای پسرای متاهل خوب دیگه!!!. بعضیا هم میگن وابسته میشی.البته درس میگن اما مدت صیغه رو کم کن.اینجور نه اون وابسته میشه نه تو.(یه هفته مثلا).اینجا انگار اقای curious5749 درست حرف زد.فک میکنم اقای مطهری هم کتابی نوشته و اونجا گفته که جوانی که بش فشار میاد بهتره صیغه کنه.حتی من توی اخبار توی اینترنتم خوندم که حاجی اقا قرایتی هم همین و میگفت.مطمین باش این وابستگی ها توی دوستی ها که خیلیاشونم به ناکجا اباد میره هس و حتی توی صیغه کم مدت کمتر این وابستگی هس.بعضی هم میگن دوس داری زنت صیغه بوده باشه.اولا مگه گناهه؟؟؟مگه کار گناهی میخای انجام بدی؟البته درسته انچه برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسندی اما اگه صیغه گرفتی ،دختر که صیغه نمیکنی.یه خانم بیوه یا مطلقه میگیری.مثل ازدواج دایم هم اون مهر داره تو مهرشو میدی.ضمن اینکه از کجا معلوم تو هیج کاری نکنی اما دختره تو مجردی یه کاری کرده باشه؟یعنی قضیه از اونورش.اینجا من دیدم بعضی که اینطور بودن.البته احتمالش خیلی کمه اما بازم احتمالش که هس!..در اخر خودت تصمیم گیرنده هستی ولی من هم خیلی وقت پیشا این ایه رو که میخوندم پیش خودم میگفتم که اگه مُردیم و رفتیم اون دنیا بعد خدا گفت چرا گناه کردی بعد بگی خدا شرایطش رو نداشتم اونجا یه دفعه خدا بت بگه مگه راهت بسته بود میتونستی بری صیغه بگیری.بخصوص که اماما هم به این موضوع اشاره کردن.اول برو ببین واقعا جز شرای افرادی هستی که بخوان صیغه بگیرن،اخه الکی هم نیس.با مطالعه برو.کتابایی در مورد ازدواج موقت هست که توی اونا از نظر همه کسایی که اینجا هستن بهتره خوندنش چون طرف حداقلش چند ماه رو کتاب کار کرده و تحقیق. البته این نظر شخصی من هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)