به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 93 [ 22:49]
    تاریخ عضویت
    1392-5-08
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    615
    سطح
    12
    Points: 615, Level: 12
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    ینی هرچی گف دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام دوستای خوبم
    من دختری22ساله هستم که7ماهه فارغ التحصیل شدم.اولا یماه که ازدانشگا گذشته بود یکی از همشهریام که دانشگای دیگه درس میخوند نمیدونم چطوری منو پیداکرده بودکه اومدوازطریق واسطه بهم پیشنهاد دادولی نگفته بوددوستی یا ازدواج منم ازاونجایی که بادوستی زیاد موافق نیستم پیشنهادشونو ردکردم ولی ایشون بیخیال نشدوتاترم آخر اگ بگم بالای10بار بازم پیشنهادداد دروغ نگفتم ومنم هرباررد
    کردم حالا شایدبپرسین چراخب یه فرصت بهش میدادم؟ولی تواون مدت تنهاچیزایی که ازاین آدم میشنیدم این بود که هرزه س و به همه دختراباپیشنهادازدواج دروغ سرکارشون میذاره ولی فقط حرف بود
    منم همیشه ازداشتن همچین همشهری خجالت میکشیدم بعدگذشت تااینکه شمارمو پیداکردوکلی التماس کردکه شده فقط یه فرصت بهش بدم منم ازاونجایی که اعتقاددارم بایدازگناه متنفربودنه ازگناهکارگفتم شایدتوبه کرده و2هفته بااطلاع خوانواده(بخواست خودش)حرفیدیم همیشه م میگفت باهمه فرق داشتم براشو ازطرزرفتارم خوشش اومده و منوواس زندگی انتخاب کرده ناگفته نماندبا زنداداششم چن بارحرفیدم اونم درجریان بودهمه چی خوب بود ولی تنها مشکل اینجابودکه تنهاراهی که میشدحرفاشو باورکرداین بودکه بایدمیومدخاستگاری ولی آخرش برگش گف مامانم دخترخالمو واسم خاسته ومیخاد!اونروز باوجوداینکه اصلادوسش نداشتم فقط یه وابستگی بودداغونم کردالان که
    الانه هنوز جواب این سوالمو نگرفتم چرامن؟چرامنی که همه تودانشگابه این نتیجه رسیده بودن که اهل دوستی نیستم؟چرابامن این کاروکرد؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید ستایش06 تشکرکرده است .

    mohammad2012 (سه شنبه 08 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. برای ارشد درس بخونم یا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط terme00 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مهر 93, 13:48
  2. نمی دونم تا کجا ادامه بدم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط sonia73 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 92, 09:26
  3. مصاحبه سازمان ها؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط kooch2000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 17 اردیبهشت 90, 13:46
  4. اجازه می دهید مطالبم را اینجا بگذارم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط parvaz2010 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 تیر 89, 09:41
  5. +نمیدونم بگم یا نگم؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط blue heart در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 بهمن 87, 10:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.