چنروز تایپیکای قبلو بعد منو ج دادند ولی مال منو نه. حتا تایپیک اون آقاهه افکار سینوسی چن بار ج دادند ولی مال منو میخوندن هیچی ننوشتند.زوری نیست نمیخوان ج بدند.
پژمان به من گفت تایپیک بزنم .خوشم میاد وقتی یچیز بهم میگه خلافش واسم ثابت میشه واسه همینه من همه حرفاشو گوش نمیکنم.
من مشکل ندارم چرا بجنگم اون مشکل داره مشکلشو حل بکنه.خلاصه وقتتونو دیگ نمیگیرم








علاقه مندی ها (Bookmarks)