به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    ازدواج با مرد مذهبی یا غیر مذهبی؟!

    سلام دوستای عزیز همدردی

    یه مشکلی هست که تقریبا میتونم بگم مشابهش رو چند وقت پیش یه آقایی تاپیک زده بودن براش.ولی مشکل من کمی متفاوت تره...

    از خودم بگم.اینکه من توی رفتارام، میتونم بگم، رفتارهای یه آدم مذهبی رو دارم. ولی پوششم شاید این همه مذهبی بودن من رو نشون نده! در صورتیکه افکارم (مخصوصا افکارم، اگه کارهام نباشن.مثلا شایدخیلی اهل مستحبات نباشم) ولی افکارم خیلی شبیه آدمای مذهبی هستش.
    ولی برخلاف خیلیا این طرزفکر من توی پوششم خیییییلیییی مشخص نیست!(اینم بگم پوششم تا حد زیادی قابل قبوله از نظر دین)


    حالا مشکل من اینه، که اکثر خواستگارا (اونایی که آشنایی باهاشون داریم) از نظر طرز فکر با من خیلی فرق میکنن!یعنی مذهبی بودنشون در حد خوندن نمازو روزه هست و.... ولی تو بقیه مسائل، مثل من فکر نمی کنن. اونا هم نمیدونن که من اینقدر سخت گیر هستم! شاید چون ظاهرم خیلی نشون نمیده.

    فقط همشون دنبال خانمی هستن برای ازدواج که اهل دوستی های قبل ازدواج نبوده. و سنگینی و متانت براشون مهمه. دیگه اینکه به باقی مسائل دینی خیلی توجهی ندارن...
    و برای همین اختلافات فکر میکنم هیچکدوم مناسب من نیستن

    حالا از طرفی، من فکر میکنم نمیتونم با پسرهای مذهبی خیلی رابطه خوبی داشته باشم!
    نمیدونم یه تفکر خاصی ازشون تو ذهنم هست.
    اینکه خیلی سختگیرن. خیلی خشک و جدی هستن! اکثرا هم انگار بداخلاقن و تُقص!!!
    ببخشید به دوستان برنخوره ولی فکر میکنم آدم تو زندگی باهاشون خیلی خوشبخت نیست!
    برا همین چند مورد مذهبی هم که بودن، رد کردم

    ولی اینجا دیدم که انگار من کمی اشتباه فکر میکنم در مورد این دسته از آقایون!


    این مسائل باعث شده نه بتونم خودم درست تصمیم بگیرم، هم اینکه خیلی از آقایون منو خوب نشناسن!
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    ویرایش توسط reihane_b : جمعه 18 مرداد 92 در ساعت 15:48

  2. کاربر روبرو از پست مفید reihane_b تشکرکرده است .

    مسافر زمان (دوشنبه 21 مرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 58
    آخرين نوشته: یکشنبه 15 تیر 93, 09:49
  2. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02
  3. ازدواج با یک دختر غیر ایرانی؟
    توسط Stres در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 فروردین 92, 20:18
  4. ازدواج با پسر غیر ایرانی غیر مسلمان(دوستش دارم چه کنم؟)
    توسط 1391 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 21 دی 91, 21:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.