به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 مرداد 92 [ 20:59]
    تاریخ عضویت
    1392-5-23
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    19
    سطح
    1
    Points: 19, Level: 1
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    2

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکل با شخصیتم

    سلام.
    من دختری هستم 26 ساله، با تحصیلات کارشناسی ارشد. از نظر خودم واقعا دلم پاکه و مهربونم و تا جایی که بتونم به دیگران کمک میکنم. مشکل من اخلاقم و طرز حرف زدنمه که مهربون و آروم نیستم و باعث شده با هیچکی ارتباط خوبی نداشته باشم. بدبینم زبون تندی دارم هرچی تو دلمه فورا به زبون میارم، اصلا حرفامو نمیتونم سبک سنگین کنم بعد بزنم تا نه خودمو بد نشون بدم نه دیگرانو دلخور کنم و بحث پیش نیارم. شخصیت مستقلی ندارم. به ظاهرم زیاد نمیرسم. نمیتونم شاد باشم اصلا و همش چهره عبوسی دارم. از بچگی این اخلاق کم و بیش باهام بود ولی یه مدته که با اتفاق افتادن یه سری مسائل و سختی و واقعیت تلخ زندگیم بدتر شدم، طوری که انگار ذهنم تو قفسه و باز نیست برا کنترل رو رفتار و تصمیماتم. اصلا جذاب نیستم. همش ساکت و تو خودمم و بی حالم. هیچکی دوست نداره باهام باشه.
    ارتباطم با کسی خوب نیست، از جمله خونوادم، نامزد، فامیلا، دوستا و همکارا. احساس میکنم افسردگی دارم ولی نمیدونم باید مشاور برم یا روانپزشک. وقت و هزینه مشاور برام سنگینه و داروهای روانپزشک هم نمیتونم مصرف کنم و ازینکه برچسب دیوونگی بهم بزنن اطرافیانم میترسم...
    مطلب زیاد میخونم و دوستدارم مث دیگران متین و با سیاست رفتار کنم ولی در عمل کار خودمو ادامه میدم. دیگه داره از خودم بدم میاد . توروخدا راهکار بدین بهم
    ویرایش توسط sima162 : چهارشنبه 23 مرداد 92 در ساعت 20:32


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج با اعمال شاقه!! دیگه شخصیتم له شده
    توسط زن امیدوار در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: شنبه 10 خرداد 93, 11:42
  2. شخصیتم آشفته و درهم شده!خیلی با خودم مشکل دارم (کمکککککککککککک)
    توسط sheida412 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 08 مرداد 92, 14:10
  3. مادرشوهرم شخصیتم را خورد می کنه چطوری باهاش رفتار کنم؟
    توسط sara2015 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 اردیبهشت 92, 22:45
  4. میخوام شخصیتم به طور کل عوض بشه
    توسط Sky180 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 21:32
  5. میخوام شخصیتمو پاک کنم ولی نمیتونم
    توسط hichkas.a در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مهر 91, 23:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.