شما دخترا ازدواج می کنید که به کس دیگه افتخار کنید یا تکیه کنید؟پس خودتون چی؟
خودمون چی؟؟؟
من و امثال من کارایی که خودمون باید می کردیم کردیم، و فکر می کنم کاملا طبیعیه که دیگه حالا بخوایم به یه مرد افتخار یا تکیه کنیم. اصلا اگر این آقا قابل افتخار کردن یا تکیه کردن نباشه اصلا لزوم وجودش تو زندگی ما چیه؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)