به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 خرداد 93 [ 10:37]
    تاریخ عضویت
    1392-8-08
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    573
    سطح
    11
    Points: 573, Level: 11
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام. منم دیروز تاپیک زدم. مشکلم شبیه شماس. تو فامیل ما دختر مجرد نسبتا زیاده ولی تو فامیل مادرم نه به نظر من چون اونا تهرانی پولدارن بعضیشاونم سمت دارن. همه شون عروسیاشون مجلل تو تالارای معروف تهران. من 33 سالمه سرکار میرم لیسانس دارم از یک دانشگاه خوب. قیافه م معمولیه ولی شاید باور نکنین تا حالا یک خواستگارم نداشتم. خواهرم که همسنمه قدش از من بلندتره چندتا خواستگار داشته از این وضع ناراحتم اما به ازدواجای دیگه که نگاه میکنم حس میکنم یا برا پپپپپپپپپپپپپول یا زیبایی ظاهری خانم. حس میکنم مردا خیلی سطحی ان. اکثرشون همه آرزوشون از زندگی پوله و ماشین مدل بالا و زن زیبا اگه راجع به یه مساله عمیق بخوای باهاشون حرف بزنی توخالین. من دوست دارم شوهرم بتونه فکر کنه نه اینکه مثل روبات برنامه ریزی شده همه ش فکر تجملات یا رقابت کاری مسخره یا رفیق بازی و ... باشه.

    - - - Updated - - -

    نمیدونم از همسر آینده ت چه توقعی داری ولی اگه مثل خیلی از آقایون باشه که بعد از ازدواج تازه یادشون می افته مامانشونو چقدر دوست دارن یا معتاد باشه یا تنوع طلب یا بخاطر پول یا موقعیت خانوادهت باهات ازدواج کرده باشه به نظرم مجرد بمونی بهتره.

    - - - Updated - - -

    نمی فهمم خانواده سرشناس چه مزیتی داره که اینقدر برات مهمه ی مرد باید به زنش تعهد داشته باشه علاقه به خودش به زنش به زندگیش از عشق لبریز باشه و بخواد اونو با یکی دیگه سهیم بشه فکرش بالغ شده باشه به دهن مامانش نگاه نکنه. بیماری پول دراوردن و تنوع طلبی نداشته باشه. یا برعکس تنبل باشه و مسئولیت زندگی و بچه ها رو بندازه رو دوش زنش مثل بابای من. نمیفهمم حالا سرشناش نباشه گمنام باشه چی میشه مگه؟

  2. 3 کاربر از پست مفید پر خيال تشکرکرده اند .

    mahfam (پنجشنبه 07 آذر 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 07 آذر 92), خانوم مجرد (پنجشنبه 07 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درگیر خاطرات بد گذشته هستم و حالم خوب نیست
    توسط Mina101 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 19 خرداد 97, 10:46
  2. دیگه خسته ام از مردی که مرد من نیست
    توسط زن زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: یکشنبه 13 بهمن 92, 00:19
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 20:39
  4. جدایی یا صبر و ادامه دادن (خواستن همیشه توانستن نیست)
    توسط sonic.quak در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 خرداد 91, 01:50
  5. عدالت در خواستگاری نیست
    توسط daneshjo در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 اردیبهشت 88, 23:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.