ب دریا رفته میداند مصیبت های طوفان را
بذا خودم برات بگم
خود ارضایی چندتا عوارض جسمی داره که صدرصد گریبانگیر همه میشه
خستگی زودرس حین ورزش
ضعف سیستم ایمنی بدن
ضعف چشم البته با ترک برطرف میشه
چندتا عوارض روحی و روانی داره
عذاب وجدان برات میاره
اعتماد بنفستو میبره!
ترکشم آسونه ...بله....نکردن کار سخت نیست..
اول اینکه واقعا بخواه ..اگه نمیخوای هم باهاش کنار بیار و غم غصشو نخور و بی خیال ترک شو!
دوم با اراده و قوی باش..برای ادامه دادن ترک اراده مهم ترین چیزه اراده همراه با عزم راسخ..
سوم در دوران ترک زمینه سازی نکن... برای شروع ش ی ل ت ر ف ک ن رو از کامپیوترت پاک کن
بعدش بیا ازم تشکر کن!








علاقه مندی ها (Bookmarks)