سلام وقتتون بخیر
من مشکلم مثل خیلی از پسرای دیگه کمبود عشقه تو زندگیه 20 سالم خیلی غصه خوردم غصه اینکه کسیو ندارم که عاشقش باشم دوسش داشته باشم ببوسمش و یا لمسش کنم، خیلی تو روابط ضعیفم تو خیابون که رد میشم روزی نیست که من غبطه نخورم از اینکه دو نفرو با هم میبینم یا دختری که خیلی خوشکلو نازه و من نمیتونم کاری کنم و به ناچار بی پروا از روبروش رد میشم. همیشه دوست داشتم ی شخصیت دیگه داشته باشم یکی که از هرکی خوشش میاد بتونه باهاش دوست بشه ، بعضی اوغات که سعی میکردم جور دیگه باشم بد تر میشد تا اینکه به این پی بردم که هر چیم هستم باید خودم باشم وگرنه از همینیم که هستم بدتر میشم. تو سایتا تو گوگل سرچ میکردم روش های جذب دخترا از اینکه باز کاری نمیتونستم کنم بدتر داغون میشدم البته دوست پسر هم چیزی ندارم 2 3 تا که فقط اسمش دوسته، و اینکه دیگه که تو زندگی فهمیدم نداشتن دوست خودش ی ضعف خیلی بزرگه . ی دوست خوبم نتونستم داشته باشم هه . همین 2 ساعت پیش رفتم در خونه همسایمون ی دختر داره اینقدررررر نازههههه 17 سالشه من اولین بار تو سوپر مارکت دیدمش از سوپر رفتم بیرون دیدم داره زنگه مجتمع رو میزه اصلا خر کیف شدم که تو مجتمع خودمونه اما چه فایده ما طبقه 7یم اون 6 آخه میبینی خدا 10 مترم فاصلمون نیست. بگذریم خودش درو باز کرد بدون روسری ندیده بودمش تاحال اصلا هل شدمممم که نگو تاحال اینجوری از دیدن کسی هل نشده بودم کارم که تموم شد اومدم اینجا و سرچ کردم راهنمای روابط و به این وب سایت هدایت شدم.
این بود ی مختصری از زندگی روز مره من البته اگر راهکاری شاهکاری دارین که ساده باشه بهم بگید بلکه تونستم باهاش دوست شم.
مرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)