به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array

    (دعوت از همه دوستان) گفتم امشب از لذت شعری که خواندم همه دوستان را بهرهمند کنم

    خوب دوستان عزیز بیاین تو میدو نو کمک کنید با هماین تایپیک را ادامه بدیم.


    و اما برای شروع شعری از مرحوم قیصر امین پور میذارم که خداییش خیلی به من فاز داد:


    ماه من، غصه چرا؟!
    آسمان را بنگر که هنوز، بعد صدها شب و روز
    مثل آن روز نخست

    گرم و آبی و پر از مهر، به ما میخندد!
    یا زمینی را که، دلش از سردی شبهای خزان
    نه شکست و نه گرفت!
    بلکه از عاطفه لبریز شد و
    نفسی از سر امید کشید
    و در آغاز بهار، دشتی از یاس سپید
    زیر پاهامان ریخت،
    تا بگوید که هنوز، پر امنیت احساس خداست!
    ماه من، غصه چرا؟!
    تو مرا داری و من
    هر شب و روز،
    آرزویم، همه خوشبختی توست!
    ماه من! دل به غم دادن و از یاس سخن ها گفتن
    کار آنهایی نیست که خدا را دارند...
    ماه من! غم و اندوه، اگر هم روزی، مثل باران بارید
    یا دل شیشه ای ات، از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست،
    با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن
    و بگو با دل خود، که خدا هست، خدا هست!
    او همانی است که در تارترین لحظه شب، راه نورانی امید
    نشانم می داد...
    او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد، همه زندگی ام، غرق شادی باشد...
    ماه من!
    غصه اگر هست، بگو تا باشد!
    معنی خوشبختی،
    بودن اندوه است...
    این همه غصه و غم، این همه شادی و شور
    چه بخواهی و چه نه، میوه یک باغند
    همه را با هم و با عشق بچین...
    ولی از یاد مبر
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا!
    و در آن باز کسی می خواند،
    که خدا هست، خدا هست
    و چرا غصه؟! چرا؟!


    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  2. 17 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 13 دی 92), ayda86 (جمعه 13 دی 92), dooo (شنبه 07 بهمن 96), m.reza91 (چهارشنبه 18 شهریور 94), mahdyar (سه شنبه 10 دی 92), maryam123 (شنبه 07 بهمن 96), paiize (جمعه 13 دی 92), rozaneh (شنبه 14 دی 92), sara 65 (سه شنبه 10 دی 92), گیسو کمند (چهارشنبه 18 شهریور 94), پرنده غريب (چهارشنبه 11 دی 92), میشل (سه شنبه 10 دی 92), مدیرهمدردی (سه شنبه 10 دی 92), الهه زیبایی ها (شنبه 07 بهمن 96), باران13 (پنجشنبه 19 شهریور 94), خانوم مجرد (سه شنبه 10 دی 92), شیدا. (سه شنبه 10 دی 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دعوت نکردن دوستان من به تفریح ها
    توسط William در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 فروردین 96, 15:34
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 فروردین 94, 19:00
  3. دوستان کمک یه مشاور میخوام برا دوستام معتاد به استمناء (جلق) شدن
    توسط infodltube در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اردیبهشت 92, 00:07
  4. چه جوری برادرم رو واسطه کنم تا با دوستش برای ازدواج آشنا بشم ؟
    توسط minooo در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 اردیبهشت 91, 22:36
  5. خواهشا همه دوستای همدردی کمکم کنند!!!
    توسط فرشته خانم در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 15 فروردین 91, 12:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.