خانم ریبال،شما بعد ازاون اتفاق،برگه ی پزشکی قانونی گرفتی،خودت هم حدس زدی که ممکنه همسرآیندت متوجه قضیه بشه،مدرکت فقط برگه ی پزشکی قانونی بوده.(به امید اینکه همسرتو رو خواهدپذیرفت)خب حالا نتیجه؛بددهنی شوهروسرزنشهاش واینکه مشکل خودته وبه من مربوط نیست. الان دقیقا هدفت چیه؟اثبات بی گناهیت وگرفتن حقت ازمتجاوز؟یا قانع کردن شوهربرای ادامه دادن؟بنظر خودت شوهرت چطورقانع میشه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)