سلام دوست عزیز.
زندگی مشترک یه چیز پر رمز و رازیه. هر چی ممکنه اتفاق بیفته. ممکنه بعد ازدواج تو بیشتر از اون آقا عاشق طرفت بشی. یا شاید هم هیچ
عشقی ایجاد نشه و به خاطر حساسیت خانمها و اختلاف نظرها و بعضی اختلافاتی که تو هر زندگی هست از ازدواجت باهاش پشیمون بشی.
ولی اینو خوب میدونم که دخترای ایرانی ازدواج میکنند که زندگی کنند. حالا خوبه حس بدی که بهش نداری با اینکه حس خوبی هم نداری چرا
اجازه نمیدی بیان خواستگاری و یه آشنایی ازش پیدا کنی. حرف خیلی مهمه. شاید با یه آشنایی کوچیک خیلی چیزای مبهم برات حل بشه.
خوشبخت بشی
هر که دلارام دید ، از دلش آرام رفت
چشم ندارد خلاص ، هر که در این دام رفت
یاد تو می رفت و ما ، عاشق و بی دل بُدیم
پرده برانداختی ، کار به اتمام رفت









علاقه مندی ها (Bookmarks)