به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 60

Threaded View

  1. #32
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 18 آبان 95 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    326
    امتیاز
    4,077
    سطح
    40
    Points: 4,077, Level: 40
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,507

    تشکرشده 858 در 268 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    47
    Array
    سلام
    آفرین فقط دوست داشتن کافی نیست،اینو صد در صد قبول دارم،آقا شما چرا اینقدر خودتونو اذیت میکنید،هردو باهم یه مشاوره خوب برید شما حرفهاتونو بزنید ایشونم میزنه ،اون مشاور کارشو بلده و میگه فایده داره باهم بمونید یا همینجا تموم کنید ،دلایل منطقی براتون میاره اینجوری نه شما اذیت میشی که احیانا با خودتون فکر کنید در حق خانوم بی انصافی کردی نه اون خانوم فکر میکنه شما شونه خالی کردی،چرا گره ای که با دست باز میشه با دندون باز میکنید؟؟؟؟ ازدواج کنید بعد طلاق بگیرید؟برای چی آخه اینکارو بکنید؟ مهمترین تصمیم زندگی هر انسانی ازدواجه شما شناسنامه تون 4 برگ داره تولد و مرگ که شما نقشی نداری توش میمونه ازدواج و طلاق که اگه از شیوه ی درست و صحیح و اصولی ازدواج کنید هرگز کار به طلاق نمیکشه،من همچنان روی حرفهایی که قبلا هم بهتون زدم هستم،مسائل فرهنگی و خانواده و موقعیت بهتر فقط بهونه ست شما خسته شدی از طولانی بودن یه رابطه چون تبدیل شده به عادت ،عادت هم مخربه،دیگه با اون خانوم بحث نکنید که اعصاب جفتتون بهم بریزه،پیشنهاد بدید که مشاوره برید باور کنید بهترین نتیجه رو میگیرد که هر تصمیمی بگیرید پشیمونی نداشته باشه.حداقل برای چهار سال وقتی که ایشون گذاشتن و شما گذاشتید ارزش قائل بشید و اگه واقعا دوستشون دارید،از عقل و احساس با هم کمک بگیرید و مشاوره برید.
    موفق باشید
    ویرایش توسط asemaneabi222 : دوشنبه 14 بهمن 92 در ساعت 18:03

  2. 4 کاربر از پست مفید asemaneabi222 تشکرکرده اند .

    toojih (دوشنبه 14 بهمن 92), فرهنگ 27 (دوشنبه 14 بهمن 92), دختر بیخیال (دوشنبه 14 بهمن 92), ستیلا (دوشنبه 14 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بدهكاري همسرم و قرض كردن چيكار كنم؟
    توسط Maleka در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 15:01
  2. شما جاي من بودين چي كار ميكردين
    توسط sepide2 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 04 خرداد 92, 15:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. با مامانم چيكار كنم ؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 فروردین 88, 19:55
  5. نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 87, 07:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.