ممنونم خاله قزی. همسر من خیلی حساسه من سر خود کاری کنم. حتی کار به این بی اهمیتی. کلا هم قرار نبوده با ایشون برم برای انتخاب عکس، برای اینکه خودم تنها برم پول نیازه و کسب اجازه!
منم همینو بهش میگم. میگم بریم مثلا 5تا عکس برداریم (دو نه ای 25 تومنه چون ما هیچ بیعانه ای اون موقع ندادیم و عکسارو به نرخ امروز حساب میکنن)
نه اینا بهانست. همسر من خیلی ولخرجه اتفاقا. خرجای بیخودو خیلی راحت میکنه. میره عطر میگیره 500 تومن ، ناهار بیرون مامانش اینارو میبره 300 تومن...
همسرم خطای شناختی سیاه و سفیدو داره.میگه نمیشه 5تا عکس بگیریم باید همشو بگیریم (ما خیلی عکس گرفتیم که اصلا لازم نیست همشو بگیریم) آخه حتی همش هم فکر نکنم به 500 تومن برسه...
من که دیگه برای بار آخر در طول عمرم دیشب بهش گفتم که عکسامونو گفته بودی بعد فروش میگیریم. دیگه هم نمیگم و کلا قید تنها خاطره از خونه رفتنمونو زدم. واقعا اهمیتی نداره








علاقه مندی ها (Bookmarks)