به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 28 تیر 93 [ 13:46]
    تاریخ عضویت
    1392-10-23
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    522
    سطح
    10
    Points: 522, Level: 10
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 41 در 19 پست

    حالت من
    Zodranj
    Rep Power
    0
    Array

    6 از محیط کارم اصلا راضی نیستم و دوس ندارم کار کنم ، چیکارکنم ؟؟؟

    سلام دوستان
    میخاستم درمورد مشکل با محیط کارم ازتون کمک بخام ، من کلا با کارکردن مشکل دارم یعنی دوس ندارم کارکنم همیشه دوس داشتم یه زن خانه دار باشم اما بخاطر مشکلاتی که تو زندگیم پیش اومد یه مدت خاستم کارکنم تا سرگرم بشم ، الان متاسفانه به خاطر اینکه تو محیط کارم هست نه تنها سرگرم نشدم بلکه بیش از پیش اذیت میشم .
    کارفرما و مدیریت زن و شوهر هستند و با دوتا از همکاران ( هردو مرد ) خیلی شوخی های نابجا و به دور از شأن یک مدیر عامل دارند .
    ما کلا تو شرکت6 نفر هستیم ( 4 نفر کارمند و 2 نفر مدیر و زنش ) که زنش فقط کاهی وقتا به شرکت سر میزنه که اونم هرموقع میاد یه ولوله اینجا به پا میشه که آدم شک میکنه اینجا محیط کاره . این خانم به ظاره مدیر حرفهای رکیک به شوخی یا حتا جدی به زبون میاره و با دوتا همکار دیگه سر رابطه های پنهانی که دارن جرو بحث میکنه که میرم به زنتون میگم و فلانو از این اداها . البته اونا هم ناگفته نماند که ایشون رو نسبت به شوهرشون به شوخی به شک میندازن .
    یه همکار خانم هم دارم که فوق العاده فضول هست و علاقه شدید به شنیدن این مسایل داره جوری که همیشه سرک میشه تو کار اونا و تو بحثا شرکت میکنه و گاهاً میزنه تو برجکشون . من خیلی بدم میاد از این رفتارا و واقعا ناراححتم چون از طرفی این خانم همکارم خودشو خیلی مبرا از هرگونه مشکلی میدونه م فکرمیکنه خیلی رعایت میکنه همه چیو درحالی که خیلی اداهای بدی داره که واقعا برامن آزاردهنده است و یکی از دلایلی که باعث میشه تا همکارای آقا اونو مخاطب قرار بدن و همش باهاش حرف بزنن همین رفتارای مسخرشه . و بیشتر از همه این حرصم میده که خودش از اونا حسابی ایراد میگیره و پشت سرشون هرچی میگه . آخه من چجوری این محیطو تحمل کنم ؟:(
    با اینکه من اصلا محلشون نمیذارم وقتی این بحثارو دارن اماواقعا برام آزاردهنده است
    تا بحال چند بار خاستم استعفا بدم
    حالا می خام بدونم ایراد ازمنه و زیادی حساسم یا اینا واقعا یه چیزیشون هست ؟ من چیکار باید بکنم به نظرتون استعفا بدم اشتباه میکنم ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید آوای باران تشکرکرده است .

    دختر بیخیال (چهارشنبه 16 بهمن 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده نامزدم عروس کاری میخوان ولی نیستم چیکارکنم؟
    توسط مهنا67 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 اردیبهشت 94, 09:38
  2. من عاشقی بلد نیستم... چرا همه رو از دست میدم؟؟؟
    توسط banooye khial در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 شهریور 93, 00:18
  3. ایستگاه اتوبوس + خلاقیت
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 15:34
  4. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  5. آيا اين ماهي كوچولو به سلامت به اقيانوس مي رسد؟؟؟!!!
    توسط setareh در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 20 تیر 88, 15:35

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.