سلام دوستان من مشکلم خجالتی بودن و تو رو دروایستی بودنه این نقطه ظعف را چگونه می توانم حل کنم
تشکرشده 4 در 3 پست
سلام دوستان من مشکلم خجالتی بودن و تو رو دروایستی بودنه این نقطه ظعف را چگونه می توانم حل کنم
khaleghezey (یکشنبه 11 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)