ممنون
من آدم منطقی هستم
و ترجیح میدم
راه دوم را انتخاب کنم
با سلام و احترام
از اینکه آدم منطقی هستید حتما نتیجه خواهید برد. و زندگی آرامی را برای خود تدارک خواهید دید.
البته می دانم راه دوم راهی بسیار رنج زا برای شماست. و محدود کردن و کنترل چنین احساسی نیاز به مهارتهای زیادی دارد. انشاء الله که بتوانید موفق باشید
علاقه مندی ها (Bookmarks)