کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 15 در 6 پست
نوشته اصلی توسط محمدرضا۲۸ سلام دوستان من... من می خوام تا ۱۱ روز دیگه همسرمو طلاق بدم... اونو دوست ندارم به نظرم پرخاش می کنه. و فکر می کنم خودم هیچ تقصیری ندارم! اگه دوسش نداشتی چرا باهاش ازدواج کردی ؟ من قبول دارم که پرخاش گری خیلی بده و آدمو دیونه می کنه ولی نگو دوسش ندارم بگو فلان اخلاقشش بده اینطوری بهتره
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)