نقل قول نوشته اصلی توسط محمدرضا۲۸ نمایش پست ها
سلام دوستان من...
من می خوام تا ۱۱ روز دیگه همسرمو طلاق بدم...
اونو دوست ندارم به نظرم پرخاش می کنه. و فکر می کنم خودم هیچ تقصیری ندارم!


اگه دوسش نداشتی چرا باهاش ازدواج کردی ؟ من قبول دارم که پرخاش گری خیلی بده و آدمو دیونه می کنه ولی نگو دوسش ندارم بگو فلان اخلاقشش بده اینطوری بهتره