سلام رفتم خواستگاری ی دختر بیست ساله بعد از ده جا رفتن اولین بار بود که جفتمون با هم مچ بودیم بعد از یک ساعت حرف زدن جفتمون راضی بعد که از خونشون اومدیم مادرش زنگ زد گفت دخترش ی عقد نا موفق یک ماهه داشته که به دلیل اعتیاد پسره جدا شده اند حالا من موندم چکار کنم! از طرفی دختر خوبی بود از طرفی خانواده رضایت کامل ندارن! لطفاً کمک کنید. آیا این ی عیب یا مشکله؟ آیا باعث بوجود آمدن مشکلات در زندگی ميشه؟ تو را خدا همه کمک کنید