چیزی که من از پست دوم شما متوجه شدم، این هست که زندگی مشترک را جدی نگرفتید.
مگه رابطه دوست دختر/پسر هست که گفتید جدا بشیم، بعدش فکر کنیم و دوباره به هم برگردیم؟
الان هم گویا طلاق را جدی نگرفتید.
همچنان می رید ایمیلهای ایشون را میخونید
باهاش تماس می گیرید و از روابط جدیدش جویا می شید و ...
خود به خود که چیزی درست نمی شه.
اگر قرار بوده رابطه شما درست بشه، باید کاری براش می کردید.
نه این که جدا بشید که خودش درست بشه!
بعد از دو ماه هم که ایشون پیشنهاد داده دست از لجبازی بردارید، بهش گفتید هنوز زوده.
اما علیرغم همه این مسائل اگر فکر می کنید می تونید بپذیریدش
بهش پیشنهاد بدید که با هم برید مشاوره و برای زندگی مشترک دوباره تصمیم بگیرید.
اگر هم فقط می خواهید بدونید که چرا دو هفته بعد از جدایی با کسی رابطه داشته،
هیچوقت نخواهید فهمید و دنبال کردن این موضوع فقط باعث می شه سوالات جدیدی به ذهنتون بیاد و اذیت بشید.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)