حرفه شما درسته ، من خودم همیشه از خودشناسی ببشتر استقبال کردم و میکنم و دوست دارم همیشه با اطمینان ومعقولانه جلو برم ، اما وقتی فرهنگش جا نیفتاده باشه مطرح کردنش ممکنه موجب سوء برداشت بشه ، نمیدونم ولی اونطور که من میبینم تو تهران جا نیفتاده (هرچند تهران پر از قومیتها و فرهنگهای مختلفه)، اینکه جایی هست که جا افتاده باشه رو نمیدونم.
فرض کن مثلا بگی بریم مشاور اونم بره به خانوادش بگه فلانی گفته بریم پیش مشاور یا اصلا خانواده مطرح کنن که برن پیش مشاور اون وقت آدم میخواد براشون توضیح بده ! البته خیلی بستگی به سطح فرهنگ و منطق طرف مقابل و خانوادشون داره ، ولی صرفا خواستم بگم به همین راحتی ها هم نیست جا افتادنش و حتی گاهی اوقات مطرح کردنش!
خلاصه خوبه مجردها به یه سطحی از خودشناسی برسن که اگه مشاور هم میسر نشد بتونن ، درست انتخاب کنن ، از جمله همین مزاج








علاقه مندی ها (Bookmarks)