به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Threaded View

  1. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    مینا عزیز چه خوب شد دوباره سر زدی نگرانت شده بودم.

    عزیزم خب چرا بهشون نمیگی اگه که دیگه ارتباطی نیست چرا اون خانوم با توجه به اینکه یک برادر شوهر دیگه هم هست خانواده خودش و خانواده شوهر شما هم هست برای کارهاش به شوهر شما زنگ میزنه.

    خب بگو من برای اینکه به آرامش برسم دیگه دوست ندارم ایشون به شوهر مم زنگ بزنن مردان دیگه ای هستن برای کمک .

    از شوهرتم بخواه شماره ایشونو بلاک کنن یا شمارشونو عوض کنن.یا اگه شما زنگ یا پیامی دیدین از خانواده یا از شوهرتون بخواین که پیگیری کنن و بخواین دیگه تماسی نباشه.

    اینجوری که شما با خودخوری بدتر خودتو اذیت میکنی.یکی از بخش های قفس شیشه ای همین بود که همسر میتونه هرزمان که خواست سر زده به محل کار همسرش بره. اگه اینطوری خیالت راحتتر میشه خب قفس شیشه ای و اجرا کن، شاید حالت بهتر بشه و وقتی با چشم های خودت ببیننی گه چیزی نیست دیگه با آرامش بیشتری بتونی به زندگیت ادامه بدی.

    یکار دیگه هم میتونی بکنی، با شوهرت برو پیش یک مشاور، اون مشاور با صحبت با شوهرت میتونه بفهمه که شوهر شما واقعا پشیمون شدن و دیگه قصد هیچ ارتباطی ندارن. و اینجوری خیالت راحتتر میشه.

    میتونی هم برای اجرای قفس شیشه ای به شوهرتون بگین که چون اتفااق بدی تو زندگیتون افتاده و شما نمیخواین دوباره این اتفاق بیوفته و از یک طرفم نگران هستین و برای به ارامش رسیدن نیاز دارین که این روش اجرا بشه.در پایانم میتونی اینطوری عنوان کنی که من میدونم که شما بطور کل پشیمون شدین که من و زندگیتونو خیلی دوست دارین، میدونم دیگه از اعتمادم سواستفاده نمیشه ولی من نگران اون زن هستم، من به اون زن اعتماد ندارم چون هنوز میبینم که ارتباطاتی هست.مثه اون تماس.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 20 خرداد 93 در ساعت 13:32

  2. 2 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 20 خرداد 93), parsa1400 (سه شنبه 20 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا این ازدواج میتونه نتیجه خوبی داشته باشه!؟
    توسط Nima1364 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 آبان 93, 18:03
  2. اشتباه از منه یا از شوهرم؟ به همدردیتون احتیاج دارم
    توسط آواز در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 01:59
  3. بسوزیم ونسازیم !
    توسط baby در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 خرداد 90, 16:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.