به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 خرداد 94 [ 17:29]
    تاریخ عضویت
    1393-2-25
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,305
    سطح
    20
    Points: 1,305, Level: 20
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    223

    تشکرشده 126 در 49 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بعدازمدتها قطع رابطه باخونواده همسرم چه طوری این ارتباطو شروع کنم یعنی خوب شروع کنم

    سلام دوستان همدردی

    حدودیک ماه قبل تایپیکی باعنوان http://www.hamdardi.net/thread-33354.html بازکردم

    موقع نوشتن اون تایپیک خیلی غمگین وپژمرده بودم طوری که تک تک جملاتو بااشک ریختن تایپ میکردم

    واززندگیم به قدری ناراضی بودم که وقتی دلداری وهمدردی دوستانو میخوندم بازهم اشک میریختم

    به طورخلاصه وارمشکلاتم اینابودن
    1-باهم دانشگاهیم که بیکاربود باوجودمخالفت خونوادم ازدواج کردم

    2-بعدازازدواج پدرمادرش خیلی اذیتم کردن وخساستهاشون تمومی نداشت

    3-بعداز5ماه دیگه نتونستم شرایط اون خونه روتحمل کنم قهرکردم رفتم خونه بابام

    4-ما ازاونجا نقل مکان کردیم مجبورشدیم توپارکینگ خونه بابام زندگی کنیم
    5-جونمونو برداشتیم والفرار

    6- اونها قلبا راضی نبودن ازاونجابریم دلشون میخواست هرطوری هست منواذیت کنن ومن دم نزنم وتحمل کنم

    7-حالا 4سال ازازدواجمون گذشته وهمسرم باهاشون رفت وآمد داره ولی من باهاشون قطع رابطه کردم اونها هم منوطردکردن ومیگن مااصلا این عروسو نمیخواهیم وطلاقش بده

    8- ولی همسرم مردخیلی خوبیه وعاشقانه دوسم داره وپشتمه
    9- من ازاین انزوا وتنهایی خسته شدم ودیگه دلم میخواد هرچی درگذشته بوده روبریزم دور ومثل همه عروسها باخونواده شوهرم رفت وآمدکنم

    10-این تنهایی واین قطع ارتباط به قدری روم فشارآورده بود که توپست اولم نوشته بودم میخوام طلاق بگیرم

    11-به لطف دوستان همدرذی درعرض همین مدت کوتاه به ارزش واقعی زندگیم وهمسرم آگاه شدم


    نتیجه:حالا میخوام برای هرچه بهترشدن زندگیم وعالیترشدن رابطم باهمسرم باخونوادش که خسیسن وتقریبا آدمهای خوبی نیستن ارتباط برقرارکنم

    13-کمکم کنید وبهم بگید چه طوری باهاشون ارتباطمو شروع کنیم ازاین آغازکردن میترسم ولی خیلی خیلی زیاد به برقراری رابطه باخونواده همسرم نیازدارم
    مرادراین مورد:(چگونگی استفاده از مهارت های ارتباطی جهت بازسازی روابط با خانواده همسرم.)راهنمایی کنید

    ممنون

  2. 4 کاربر از پست مفید مامان فربد تشکرکرده اند .

    Nilofar mordab (چهارشنبه 18 تیر 93), salehe92 (چهارشنبه 21 خرداد 93), آویژه (چهارشنبه 21 خرداد 93), صبا_2009 (سه شنبه 20 خرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. کم محلی در شروع رابطه
    توسط aydin در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 بهمن 93, 12:11
  3. پاسخ ها: 62
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 مهر 91, 13:07

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.