سلام دوستان.من تازه با این سایت آشنا شدم البته از طریق همسری .یه دخملی ناز و مهربون دارم. نی نی دوم هم در راهه.بعضی وقتا خیلی نگران میشم از اینکه نتونم بد از تولد نینی به امور زندگی درستو درمون برسم.لطفن راهنماییم کنین
تشکرشده 22 در 12 پست
سلام دوستان.من تازه با این سایت آشنا شدم البته از طریق همسری .یه دخملی ناز و مهربون دارم. نی نی دوم هم در راهه.بعضی وقتا خیلی نگران میشم از اینکه نتونم بد از تولد نینی به امور زندگی درستو درمون برسم.لطفن راهنماییم کنین
شیدا. (پنجشنبه 26 تیر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)