[align=justify][/align][/b]من پسر 24 ساله ام و تا حالا دوست دختر نداشتم البته ميتونستم داشته باشم ولي تا حالا به طور جدي دنبالش نرفتم اما حالا ميخوام از همه دختر پسرا و همه دوستان بخوام تجربياتشون را با من در ميان بگذارن و به اين سوال من پاسخ دهند:
مزايا و معايب دوست دختر براي پسرها (البته براي دوره هاي سني مختلف زير 20 سال يا نوجواني و بالاي 20سال يا جواني)
[b]