به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 101

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    نوشته اصلی توسط فرشته مهربان




    گفتم: دلم گرفته است !

    گفت: چون دل گرفتگی را انتخاب کرده ای، انتخابت را عوض کن.

    گفتم: با گفتن یک جمله احساسم را به بازی می گیرند !

    گفت: انتخابت این است، می توانی به جملاتشان گوش ندهی.

    گفتم: با نگاهشان مرا خرد می کنند !

    گفت: تو خرد شدن را انتخاب کرده ای، از این پس آئینه بودن را انتخاب کن.


    گفتم: تنها مانده ام وعشقی به سراغم نیامده است.

    گفت: تنهائی را انتخاب کرده ای. انتخابت را عوض کن، عشق همیشه منتظر است تا تو او را انتخاب کنی.


    گفتم: هیچ کاری را نتوانسته ام به پایان برسانم!

    گفت: چون به پایان نرساندن انتخاب تو بوده ، از این به بعد انتخاب کن که برای به پایان رساندن از تمام وجودت مایه بگذاری.

    گفتم: دوستشان دارم اما توجهی به من نمی کنند!

    گفت: چون توجه را انتخاب کرده ای ، فقط دوست داشتن را انتخاب کن ، آنگاه اآنها را خواهی داشت.


    گفتم: می ترسم دست به اقدام بزنم !

    گفت: ترس گزینه همه آدمهائی است که جرات دیدار با موفقیت را ندارند، گزینه ات را عوض کن.

    گفتم: میخواهم همیشه مانند تو خوب فکر کنم !

    گفت: به خودت بستگی دارد، من چنین می اندیشم.


    چون اندیشیدن را انتخاب کرده ام، تو هم می توانی.

    هر حرفی برزبـان نمی رانـد ( پاگیزگی کلام ) ، هر چیزی نمی بیند (پاکیزگی نگاه) ،

    هرجایی نمی رود ( پاگیزگی قدم ) و دستش به هرکاری نمی رود ( پاکیزگی اقـدام ) ، و هر فکـر و خیـالی از سر

    نمی گـذراند ( پاکیزگی ذهن و خیال ) ، و در کل پاکیزگی در افـکار و گفتار و کـردار ، یعنـی پاکیزگی رفتار دارد . و

    در یک کلام ادب حضور پیدا می کند . و چنین نفسی ، عزیز می شود ، یعنی نفود ناپذیر از آلودگی ها می شود
    آنکه در به در دنبال محبت دیگران می گردد محروم از محبت اصیلی که چشمه جوشانی در وجودش دارد است . محروم از مهربانی خودش در حق خودش و این خلاء رفاقت خودش با خودش را در رفاقت غیر و محبت غیر جستجو می کند .
    عشق در وجود خودت نهفته بیرون دنبالش نگرد فقط باید بفهمیش و به فعلیت برسانیش . کمی از ظاهر زندگی بیرون بیا و به عمق برو ...... عشق هم به اون معنای سطحی اش افول پیدا می کند . شاهدش بسیاری از عاشق پیشه های ازدواج کرده هست که اعتراف می کنند آن عشق اولیه را ندارند و در حسرتند .... و نمی دانند این از آن است که آن فقط سایه و اسمی از عشق بوده والا عشق حقیقی مکان و زمان نمی شناسد و محدود و محکوم موقعیتها و شرایط نیست . این را هم خوب درک کن .
    اینا همه نقل قول از فرشته مهربان بودن


    shabe barooni

    هیچ کس مقصر تنهایی تو نیست.

    چون انسان در ذاتش تنها آفریده شده و این تنهایی پاسخ اش رو فقط یک نفر میدونه. همان که آفریده.

    انسان، هم عاشق معشوق بودنه، هم عاشق عاشق شدن. محبتی که ندونی باید چیکارش کنی دردسر ساز میشه! انسان رو به عجز و نیاز میکشونه.
    اما هنگامی که در قالب سپاس و سپاسگزاری بروز یافت، اونوقت آرامش بخش خواهد بود.

    این محبت بسیار وسیع تر از اینه که ما بخوایم باهاش یک نفرو دوست داشته باشیم. اگه اینکارو کنیم مجبوریم اون یک نفرو به حد مرگ دوست داشته باشیم که دیر یا زود می فهمیم سزاوارش نبود. با این محبت میشه همه جهان رو دوست داشت، با این محبت میشه سپاسگزار خود بود و میشه عمیقا خدا رو پرستید و عبادت کرد.

    اینه که همانطور که فرشته جان گفتند، چرا این محبت رو با جهان و جهانیان، و مهمتر خودت و در صدر همه پروردگارت تقسیم نکنی؟

    سپاسگزار باش، اما چگونه:
    در برابر جهان: جهان منتظر توست برای زیبا شدن... اگر میخوای سپاسگزار جهان باشی، از بیهودگی پرهیز کن. میخوای دوست داشتنی باشی؟ پس فعالیت کن. مردم دنبال ایده آل هستند. هرچه به ایده آل و آرزو های خودشون نزدیکتر باشی، عزیزتری. از طرفی فعالیت اجازه نمیده احساس تنهایی کنی.

    در برابر خود: سلامت باش! چه از جسمت، چه از روحت محافظت کن. در ظاهر و رفتار زیبا باش.

    در برابر خداوند: به جز دو مورد بالا، به هرچه از دوست رسد قانع و هوشیار باش.
    که اگر تنها ترین تنها شوم ، باز هم خدا هست....

    چگونه همسر دلخواهم را بیابم؟

    http://www.hamdardi.net/thread-34622.html

  2. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 17 مرداد 93), veis (شنبه 18 مرداد 93), شیدا. (شنبه 18 مرداد 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.