سلام
اتفاقا من همیشه میام به تاپیکت سر میزنم و خیلی برام جوابت مهم بود چن تقریبا اکثر دخترها با این موضوع درگیرند..
کیمیا جون شما اگر تا الان با خانوادت زندگی کردی ولی وقتی ازدواج کردی بدون از الان تا لحظه ی دور از جن مرگت باید با همسرت زندگی کنی..پس بایدانتخابت
طوری باشه که بتونی باقی عمرت رو باهاش سپری کنی...اصلا برای خوشحالی دل کسی حتی خانوادت خودت رو مجبور به بله گفتن نکن چون اگر با کسی ازدواج
کنی که دلت باهاش نیست بدون فقط به خودت ظلم نکردی بلکه ظلم اصلی رو به همسرت کردی چون دوستش نداری و به دلت ننشسته همسر خوبی هم براش
نمیشی و اون بیچاره گناهی نکرده...از طرفی شاید بخاطر خانواده جوابت مثبت باشه ولی اگر تو زندگی این آقا نتونه نیازهای عاطفی و جنسی شما رو براورده کنه
پدر و مادرت چه کمکی میتونن بهت بکنن در این زمینه؟؟؟
درسته حق با شماست و مادرتون خوب نبودکه جلوی مادر خاستگارتون اون حرفارو درباره شما بزنن..خوب بود میگفتن قسمت نیست و کلن یه طوریکه شما شرمنده نشی....
البته تا حدودی مادرتون حقم دارن چون به هر حال نگران آیندتون هستن..









علاقه مندی ها (Bookmarks)