به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 تیر 94 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1393-7-19
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,243
    سطح
    19
    Points: 1,243, Level: 19
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    219

    تشکرشده 73 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از توجهتون دوستان...
    بله، من تصمیم گرفتم از فضای احساسی بیام بیرون. منتهاش این دو سه هفده رو تلاش خودمو می کتم که بعدا نگم کاش بیشتر تلاش می کردم.
    هفته دیگه بعد از عاشورا میریم خونشون، پ دو هفته دیگه هم میریم پیش مشاور.
    من به ایشون گفتم نمیشه قدری مثبت بهم فکر کنی و از نو شروع کنیم؟ ایشونم قبول کرد و دیشب کلی سوال از من پرسید...سوالای جدی ک تا حالا نپرسیده بود.
    ببینید به نظر من عشق خیلی ساده ست. من تو این دو سه بار که قبلا هم خواستگاری رفتم علاقه هم پیدا کردنم بعد از یه ماه. منتهاش بعد خودم تصمیم گرفتم ادامه ندم و فراموش کردم. الانم من به ایشون علاقه دارم منتهاش اگه ایشون احساس خوبی به من پیدا نکرد اصراری نیست. میریم سراغ یه دختر دیگه. اون قدر خواستگاری میرم که کسی رو پیدا کنم که همون طوری که من اونو دوست خواهم داشت و قراره که همه زندگیم شه اونم منو دوست داشته باشه...

    هرچی خدا بخواد و قسمته همون میشه، من نمی تونم با تقدیر بجنگم ولی حسم میگه باید تلاشم رو کنم که برای رسیدن به کسی که از نظر منطقی و احساسی بهم می خوره تلاش کنم...
    ایشون هر روز هر روز نمی رفته بیرون. مثلا دو بار در هفته. و همه با هم، یعنی هم کلاسی پسر و هم کلاسی دختر... چطور مکه؟ نکته خاصی توش هست؟
    من میگم شاید چون کم وقت گذاشتم براش و جای این که من ببرمش بیرون و خاطره خوش ازش به جا بذارم با دوستاش رفته بیرون و این خاطرات کنار دوستاش پررنگ شده... نمی دونم...

    - - - Updated - - -

    ممنون از توجهتون دوستان...
    بله، من تصمیم گرفتم از فضای احساسی بیام بیرون. منتهاش این دو سه هفده رو تلاش خودمو می کتم که بعدا نگم کاش بیشتر تلاش می کردم.
    هفته دیگه بعد از عاشورا میریم خونشون، پ دو هفته دیگه هم میریم پیش مشاور.
    من به ایشون گفتم نمیشه قدری مثبت بهم فکر کنی و از نو شروع کنیم؟ ایشونم قبول کرد و دیشب کلی سوال از من پرسید...سوالای جدی ک تا حالا نپرسیده بود.
    ببینید به نظر من عشق خیلی ساده ست. من تو این دو سه بار که قبلا هم خواستگاری رفتم علاقه هم پیدا کردنم بعد از یه ماه. منتهاش بعد خودم تصمیم گرفتم ادامه ندم و فراموش کردم. الانم من به ایشون علاقه دارم منتهاش اگه ایشون احساس خوبی به من پیدا نکرد اصراری نیست. میریم سراغ یه دختر دیگه. اون قدر خواستگاری میرم که کسی رو پیدا کنم که همون طوری که من اونو دوست خواهم داشت و قراره که همه زندگیم شه اونم منو دوست داشته باشه...

    هرچی خدا بخواد و قسمته همون میشه، من نمی تونم با تقدیر بجنگم ولی حسم میگه باید تلاشم رو کنم که برای رسیدن به کسی که از نظر منطقی و احساسی بهم می خوره تلاش کنم...
    ایشون هر روز هر روز نمی رفته بیرون. مثلا دو بار در هفته. و همه با هم، یعنی هم کلاسی پسر و هم کلاسی دختر... چطور مکه؟ نکته خاصی توش هست؟
    من میگم شاید چون کم وقت گذاشتم براش و جای این که من ببرمش بیرون و خاطره خوش ازش به جا بذارم با دوستاش رفته بیرون و این خاطرات کنار دوستاش پررنگ شده... نمی دونم...

  2. 3 کاربر از پست مفید inventor تشکرکرده اند .

    ali -guilan (جمعه 30 آبان 93), asal2013 (یکشنبه 30 آذر 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 07 آبان 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.