به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

Threaded View

  1. #1
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 خرداد 94 [ 14:19]
    تاریخ عضویت
    1393-7-11
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    3,278
    سطح
    35
    Points: 3,278, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 42.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    162

    تشکرشده 593 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بار ذهنیه تالار واسه من !!!

    سلام بر تفکرهای زنده،

    مدتی بود که درگیر بودم با خودم ، اما به ذهنم رسید که چرا تاپیکش نکنم؟ بالاخره چهار تا رفیق داریم واسه همین وقتا ...

    داستانی مختصر از جربان فعالیت خودم در تالار :

    پسری مشغول به درس و مشق . ناتوان در درک مشکلات خانواده و جامعه و نگران از این بابت.

    برخورد با زیبارویی از نوع هم کلاسی و از دست رفتن عقل و تولدی جدید در زندگی در 21 سالگی.

    اشنایی با تالار و مشورت.

    داشتن کمی از شرایط اقدام به صورت نسبی اما تعیین هدفی بزرگ و متضاد با بحث ازدواج و همچنین احساس وظیفه نسبت به خانواده به دلایلی و نهایتا در گیریه دردناکه عقل و احساس ، منجر به بیخیالی از ان لیلی.

    خدافظی از تالار به دلیل اختلاف نظر با جریان تالار.

    بازگشت با هدف صرف بیان مقداری از مشکلات موجود در خانه و تلاش برای یافتن راه حل.

    مشاهده برخی مشکلات اعضا و تصمیم به شکستن عهد عدم فعالیت در تالار .

    سعی به کمک در حد توان .

    پیشنهاد تاپیک زبان .

    تولد نهایی و تغییر اساسی در تمامیه دیدگاه ها .

    یه کم مشاجره با بعضی ها .

    الان .

    ----------------------------------------------------

    خب داستان اینه که دیگه انگیزه ای واسه کمک ندارم.
    نه سنگدل نشدم. نیستم. اما شکل نگاهم به مقوله کمک تغییر کرده.

    احساس میکنم این شکلی فایده نداره.

    در این که تالار بسیار مفیدی هست شکی نیست.
    اما در این که ایراداتی هم داره باز هم شکی نیست. نهایتا تشکر از مدیریت.

    به هر حال کمکی واسه خیلی ها هست. هر چند دغدغه هاش به یه سنی محدود شده. بالاتر نمیره.

    سوالم اینه :

    1- من روانشناس نیستم که بتونم این بار رو تحمل کنم. شما چطور تحمل میکنید؟
    شاید بگید که مدتی نیا تالار. خیر بنده معتاد نیستم. همین که نام لاو لس لاگین باشه ، هر جا که باشم این بار رو حس میکنم.دوست ندارم این حس رو . محدودیت میاره واسم.

    2- یا این که خدافظی کنم راحت شید از دستم ؟

    این الزاما به این معنی نیست که تمام اموزه های فرضا درست سایت رو کاملا اموخته ام. خیر.
    اتفاقا امشب تاپیک های یکی از دوستان رو میخوندم ، حدودا ده تاپیک زیبا و پر بار از ایشون باز کردم اما پس از به پایان رساندن سه تاپیک و حدودا 60 پست عالی ، از دیدن این همه پست مفید ، خسته شدم ، زده شدم. دیگه بقیه تاپیک ها رو بستم.

    در نظر داشتم خدافظی کنم. اما با دو دوست عزیز در پیام خصوصی در ارتباطم. گفتم تا همدردیم باهاشون تموم میشه ، تکلیف این وضعیتم هم روشن شه.

    لطف میکنید روشن کنید مارو.
    پذیرای هر گونه انتقاد نیز هستم در همینجا. از هر نگاهی.

    موفق و موید

  2. 5 کاربر از پست مفید love less تشکرکرده اند .

    ali -guilan (شنبه 27 دی 93), meinoush (شنبه 27 دی 93), parsa1400 (یکشنبه 28 دی 93), بانوی آفتاب (شنبه 27 دی 93), شکوه (یکشنبه 28 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.