نازنین جان نگرانیت رو درک میکنم.بایدم نگران زندگی خودت باشی عزیزم
کاش دوستان دیگه هم نظرشون رو میگفتن. شاید من اشتباه کنم.نمیدونم!
اما اگه من شوهر شما رو درست شناخته باشم تا حدودی، با این روش های رمانتیکی شاید جواب نده!
اگه تو بخوای همیشه زنگ بزنی باور کن کمک زیادی به رابطتون نکردی.
حداقل تو هم مدتی خودت رو سر سنگین بگیر. اگرم دیدی زنگ نزد بعد چند روز خودت زنگ بزن ولی در حد یه احوالپرسی.نه خیلی گرم بگیر باهاش نه خیلی سرد
مدتی همینجوری به کارهای شخصیت بیشتر برس تا یه کم ذهنت آزاد بشه.
نگفتی چند وقت یکبار به شما سر میزنه؟ وقتایی که پیشتون هست رابطتون چه جوریه؟ علاقه ای به کنار شما موندن داره؟ کم یا زیاد یا...؟
البته اگه تا حالا صحبت جدی باهاش نکردی ،یکبار بدون گریه و بدن نشون دادن ضعف این کارو انجام بده.
ولی یه صحبت تکراری چند بار جواب نمیده. یکبار باید باشه ولی خیلی جدی و در زمان مناسب.تلفنی هم نباشه.حضوری بهتره
ازش بپرسید چه انتظارتی از شما داره.شما هم انتطاراتتون رو بگین.
اگه امکانش واست هست مشاوره خصوصی هم میتونی از همین جا از مشاوران سایت بگیری عزیزم







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)