سلام فرشته جون،
منم به شما و همسر گرامی تبریک میگم ، انشالله خوشبخت بشید.
یعنی چاره ای نداری ، الا بلا مجبوری بشی ، دیگه بعد این همه مدت حضور فعالانه داشتن در همدردی باید ثمره اش و ببینی دیگه
میگما شما ازدواج کردی شیرینی ایشو به ما دادن![]()
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
سلام فرشته جون،
منم به شما و همسر گرامی تبریک میگم ، انشالله خوشبخت بشید.
یعنی چاره ای نداری ، الا بلا مجبوری بشی ، دیگه بعد این همه مدت حضور فعالانه داشتن در همدردی باید ثمره اش و ببینی دیگه
میگما شما ازدواج کردی شیرینی ایشو به ما دادن![]()
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
(آسمانی آبی) (دوشنبه 11 خرداد 94), m.reza91 (دوشنبه 11 خرداد 94), paiize (سه شنبه 12 خرداد 94), فدایی یار (دوشنبه 11 خرداد 94), فرشته مهربان (سه شنبه 12 خرداد 94), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 12 خرداد 94), میشل (سه شنبه 12 خرداد 94), مسافر زمان (چهارشنبه 13 خرداد 94), آنیتا123 (سه شنبه 12 خرداد 94), آزرم (سه شنبه 12 خرداد 94), شیدا. (سه شنبه 12 خرداد 94), صبا_2009 (دوشنبه 11 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)