سلام اقا پسری که قراره یک مدت دیگه از تنهایی در بیای
دوست من باید الان سریع برم ... ولی خداییش دلم نیومد راهنمایت نکنم ... البته نمی خوام دل خوشی الکی بدم ... ولی فکر می کنم تا وصال راهی نیس !!!!
البته اگه مثل همین رفتار بسیار عالی که تا الان داشتی ادامه بدی و خرابش نکنی .... خواهش می کنم چند روز دیگه خویشتن دار باش و به همین منوال ادامه بدید و هیچ کار خاصی انجام ندید ... در اولین فرصت میام بهتون میگم چیکار کنید ... مطمئن باشید هر چی خیره میشه ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)