سلام
متشکرم آقای محمد رضا
دوستان اعتراف می کنم این بنده خدا من بودم. ولی برای همتون تو لحظه خطبه عقد دعا کردم. واقعی و صادقانه.
امیدوارم همه اعضاء همدردی خوشبخت و عاقبت بخیر بشن.
از همه متشکرم به خصوص مدیر همدردی که در تاپیک خصوصی ام راهنمایی های ارزشمندشان را از من دریغ نکردند.
خلاصه ای از آنچه که بر حال و احوال من در این مدت گذشت را و تشکر و قدر دانی ام را نسبت به تمام عزیزان همدردی در این پست نوشتم و ببخشید که خیلی طولانیه:#179
و امیدوارم در آینده تجربه ام به درد اعضاء بخوره








( تلويحا يعني براش دعا كنيد، منظورم رو كه گرفتين؟)
بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)