
نوشته اصلی توسط
Mr DaNi
عزیز باید بسوزی و بسازی.هیچ چیز به مرور زمان عوض نمیشه و فقط باید چشاتونو ببندید.
من نمیدونم بعضی از خانمها با اینکه میبینن وزنشون اینهمه بالاس چرا هیچ کاری نمیکنن .حتی ورزش
من میدونم حرف باز کننده تاپیک چیه.دقیقا چربیهای اضافه و چند ضلعی شدن چربی در پشت پا که نمیدونم اسم علمیش چیه.
امیدوارم بتونید کنار بیایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)