سلام صبح بخیر

ببخشید عذر خواهی میکنم اگه موجبه ناراحتی شما شدم

شما در همه مراحل خیلی خوب برخورد کردی بخصوص مراسم عروسی

آآآآآفرین مشخصه افقه نگاهتون بالاست کوته فکر نیستین

به نظر میاد خانم کاراش از روی ندانستن و تعصب هستش

اختلافه سنی شما چقدر هست ؟

ممکنه راهشو بلد نیست ناپخته عمل میکنه هنوز به این باور نرسیده شما بهتریییین شخصه زندگیش هستی

باهم برین مشاوره تا خانم اشکالاتشو متوجه بشه بهش زمان بده مثل همیشه صبوری کن همه چی درست میشه

راستش رو بخواهید شما از مادر زنت یک غول ساختی یکمی مکث کن فکر کن شما هستی که باعث میشوید مادر زن دخالت کنه چرا این را می گم ؟؟؟؟؟؟

مادر زن شما زمانی دخالت میکمه که شماااااااااااااا اسمش را وسط دعوا هاتون بیاورید

دفعه دیگر زمانی که بحثی پیش امد لطف کنید دیگر اسم مبارکشان را نیاورید مثلا نگید مادرتان بهتون یاد داده خوب

اگر احساس کردید که خانمتون مقصر هست او را تنبیه کن نکه خدای نکرده کتک کاری کنی فقط سکوت کن این سکوت باعث میشه ادم ها یک

کمی فکر کنند ولی زرنگ باش دیگه اسم مادر زن را اصلا نیار

در ضمن اصلا برات مهم نباشه گه پدر زنت از خونه بیرونت کرده چراااااااااااا چون خدا وجود داره و اون را بسپار به خودش همین چون هر اقدام بد

شما امکان خراب شدن زندگی وجود داره

اصلا برات مهم نباشه که با اونا بری سفر شما برنامه ریزی کن با خانواده خودت بری و بعدشم که بر گشتی اون قدرررر شاد برخورد کن

که حاکی از این باشه که بهتون خوش گذشته

موفق باشین