سلام دوستای همدردی ،برام یه مسئله پیش اومده که نمی دونم چطور باید برخورد کنم.ما طبقه بالای مادر شوهرم زندگی میکنیم،قراره از شهرستان مهمون بیاد براشون.دایی و خاله های شوهرم،از اونجایی که خانواده شوهرم اصلا مهمان نواز نیستن و همیشه مهموناشون رو میپیچونن که نیان خونشون شوهر من از الان داره حدس میزنه میگه مامانم وقتی مهمون میاد عصبی میشه و مهموناش و میفرسته بالا خونه ما.به من میگه این یه هفته رو برو خونه مامانت بمون تا مامانم اینا رو نفرسته یک هفته اینجا بمونن.با وجود سه تا خواهر شوهر و یه برادر شوهر که خونش واحد روبروی ماست بازم مهموناش و پاس میدن به ما...چونحالا شوهرم آدم فوق العاده بی سیاستیه موندم این وسط کار درست چیه موندن یا رفتن.من خودم دوس دارم مهمون بیاد برام ولی خاله و دایی های شوهرم از اون آدم ها هستن که جلوی رو خوب هستن و پشت سرت هزار تا حرف در میارن.کمکم کنین کار درست چیه؟