به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 26

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 مرداد 97 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1395-4-15
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,871
    سطح
    25
    Points: 1,871, Level: 25
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 17 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    Baran82 عزیز ممنونم از اظهار همدردیت و انرژی مثبتت. به نظر منم طلاق آخرین راهه.
    واقعیت اینه که فکر کنم مسائلم رو درست شرح ندادم. به نظر منم کادو و پاگشا و زیر لفظی و هزار تا چیز دیگه ذره ای اهمیت نداره. برام اهمیت نداشت که بعد از هرکدومش اصلا چیزی نمیگفتم و سکوت میکردم. حتی ناراحت نمیشدم و میگذاشتم به پای اختلاف فرهنگی. ولی این ناراحتی ها م زمانی ایجاد شد که دیدم درست در موقعیتی که اونها با رفتارشون بی احترامی کردن و من با بزرگی نادیده گرفتم و سکوت کردم مادرش دقیقا نسبت به همون رفتار بعد از چند وقت طلبکار میشه! اصطلاحا دست پیش رو میگیره که پس نیفته! و بدتر از اون اینکه شوهر من که اصلا اهل این خاله زنک بازیها نیست صرفا به خاطر اینکه احترام مادرش رو حفظ کنه ناحق ترین حرفهای اون رو تایید میکنه و اینه که من رو اذیت میکنه و مجبورم میکنه اون خاطرات رو براش نبش قبر کنم که توجیه بشه وگرنه مزخرفات مادرش رو باور میکنه.
    متاسفانه من بدجنس ترین مادرشوهر دنیا رو دارم اینقدری که هرکس فقط یکبار قیافه ش رو دیده گفته خدا به عروسش رحم کنهJ
    در مورد کنترل خشم قبول دارم . به قول همسرم من زبون نیش داری دارم البته باور کنید این برای همه نیست اما اگر جایی بی انصافی و بی عدالتی ببینم دست خودم نیست بدون هیچ توهین و فحاشی چیزایی به طرف میگم که تا ابد نمیتونه فراموش کنهL
    سعی میکنم توصیه تون رو گوش کنم. من هم متقابلا برای شما و زندگیتون آرامش پایدار از خدا میطلبم

  2. کاربر روبرو از پست مفید fgh تشکرکرده است .

    آوای بهشت (جمعه 23 مهر 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. افسردگی، عدم اعتماد به نفس،مشکل در هدف گذاری، ترس و افکار منفی
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 آذر 94, 20:47
  2. برای فرار از بعضی مشکلات حل نشدنی، ازدواج کنم؟
    توسط shekasteh در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 آذر 93, 16:06
  3. برطرف کردن افکار منفی، با تمرین های کاربردی آقای sci
    توسط میشل در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 24 آبان 92, 10:22
  4. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  5. مشکل من با همسرم ( افسردگی، بی توجهی، جنسی ) بعد از رفتن به مشاور
    توسط نیلا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اردیبهشت 90, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.