مشکل اصلی خودمم
اینکه زود عضبی میشم و زود واکنش میدم و خیلی خیلی دوست دارم ادم صبوری بشم یه جورایی تعادل ندارم آرامش ندارم مثلا تصمیم میگیرم یه مدت تلگرام نرم و جواب یکی از دوستامو ندم دو روز نکشیده انلاین میشم بهش جواب میدم در حالی که تصمیم درست این بود که تو داری پیشه کنم و بهش جواب ندم ...نمیدونم چطور میشه به انسان کاملا صبور تبدیل شد
- - - Updated - - -
خیلی ممنون مفید بود








برای اینکه اخلاق هایی که از گذشتگان به ارث بردیم رو اصلاح کنیم باید خیلی سعی و تلاش کنیم ، من خودم به این قضیه

علاقه مندی ها (Bookmarks)