این یه شوخی بود

و احتمالا اینکارارو بکنه ( ولی من بودم میبردمت یه قاب میگرفتمت و دورشم روبان قرمز میزدم و روت مینوشتم ( نه حسن اعتماد نکن حسن خطرناکه حسن ) !

خواستم بدونی شوهرت بفهمه چی بهت میگه / حرفایی که نوشتم حداقل کاریه که میکنه !

لبته چون عاشقت هست به این حرفا بسنده میکنه و دستتو میگره میبرتت میندازتت تو سطل آشغال !

ناراحت نشو این یه واقعیته / چون فکر نمیکنه که تو عاشق یکی دیگه شده / فکر میکنه چند سالی که باهم بودید تو با کسای دیگری هم ارتباط داشتی !

من آدم کاملا خونسردی هستم ولی منم یکم با این پستت ناراحت شدم !

عاشق شدن عیبی نداره ولی برا یه خانومی که همسر داره بده / نمیگم عاشق نویسنده و شاعر و خواننده و دانشمند و . . . نشو / میگم تا شوهر داری عاشق کسی برا ازدواج نشو !

ممنونم از همه دوستان عزیزم